Regulamin korzystania z platformy EduChat

(dalej: „Regulamin”)


§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z platformy EduChat (dalej: „Platforma” lub „Serwis”), dostępnej pod adresem url: educhat.pl, jak i również pod wszystkimi jego subdomenami, w tym zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, korzystania z konta Użytkownika, warunki subskrypcji, prawa i obowiązki Użytkowników oraz zasady odpowiedzialności.
  2. Właścicielem i administratorem Serwisu jest Assistron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, wpisanym do KRS, NIP 6472610571, REGON 540049070, (dalej: „Wydawca”).
  3. Kontakt z Wydawcą jest możliwy pod adresem e-mail: wsparcie@educhat.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby Wydawcy.
  4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej Serwisu w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  5. Korzystanie z Serwisu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych.

§2 Definicje

  1. Serwis/Platforma – platforma internetowa dostępna pod adresem https://educhat.pl, za pośrednictwem której Wydawca oferuje usługi, w tym dostęp do chatbotów edukacyjnych oraz innych funkcjonalności.
  2. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu, posiadająca Konto w Serwisie lub z Serwisu korzystająca w inny dopuszczalny sposób zgodnie z Regulaminem. Użytkownikiem może być osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo osoba niepełnoletnia za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
  3. Konto – indywidualny profil Użytkownika w Serwisie, utworzony podczas procesu rejestracji.
  4. Subskrypcja – usługa polegająca na udzieleniu dostępu do określonych pakietów funkcjonalności Serwisu (Basic, Premium, No-limit) w zamian za stosowne wynagrodzenie.
  5. Wiadomości – jednostka rozliczeniowa w danym tygodniowym limicie, wykorzystywana przy korzystaniu z chatbotów.
  6. Okres Rozliczeniowy – okres, na jaki zawierana jest umowa subskrypcji (np. tydzień, miesiąc – w zależności od wybranego planu).
  7. Szkolna Subskrypcja – subskrypcja wykupiona przez szkołę lub organ reprezentujący uczniów (np. rada rodziców) dla grupy uczniów, na warunkach indywidualnie ustalonych w umowie pomiędzy szkołą a Wydawcą.

§3 Zakres i charakter usług

  1. Serwis oferuje przede wszystkim dostęp do chatbotów edukacyjnych, które umożliwiają m.in. zadawanie pytań, przesyłanie plików (zdjęć) do analizy, generowanie quizów, a także inne funkcje udostępniane cyklicznie przez Wydawcę.
  2. Chatbot może generować odpowiedzi w oparciu o zaimplementowane modele językowe i dane. Należy jednak pamiętać, że chatbot może popełniać błędy i nie zawsze udzielać w pełni poprawnych lub wyczerpujących odpowiedzi.
  3. Serwis umożliwia korzystanie z różnych planów subskrypcyjnych, zawierających określone tygodniowe limity lub (w przypadku planu No-limit) brak limitów wiadomości:
  4. Basic – ograniczona liczba wiadomości na tydzień (50).
  5. Premium – wyższy limit wiadomości na tydzień niż w planie Basic (200).
  6. No-limit – brak limitów wiadomości, przy czym korzystanie nie może mieć charakteru „robotycznego” (ciągłego, automatycznego generowania dużej liczby zapytań bez udziału użytkownika, stawiającego nadmierne obciążenie na infrastrukturę Serwisu).
  7. Nowi użytkownicy mają opcję otrzymania darmowego okresu próbnego platformy.
  8. W ramach generatora obrazków użytkownicy mogą wygenerować:
    • W planie Premium: 3 obrazy tygodniowo.
    • W planie No-Limit: 7 obrazów tygodniowo.
  9. Zużycie wiadomości poprzez wykorzystanie poszczególnych funkcji platformy:
  • Wysłanie wiadomości tekstowej = 1 wiadomość.
  • Załączenie zdjęcia do analizy w wiadomości tekstowej = 3 wiadomości / zdjęcie.
  • Zdjęcie przesłane do analizy przez narzędzie do sprawdzania egzaminów = 3 wiadomości / zdjęcie.
  • Generowanie quizu:
    • mały quiz = 3 wiadomości,
    • średni quiz = 5 wiadomości,
    • duży quiz = 7 wiadomości.

9. Szczegółowe limity wiadomości oraz ceny subskrypcji podane są w cenniku dostępnym na stronie Serwisu.

10. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu, w tym do poszanowania zasad korzystania z chatbotów w sposób racjonalny i zgodnie z ich przeznaczeniem.


§4 Warunki korzystania z Serwisu

  1. Rejestracja Konta:
  2. Rejestracja w Serwisie polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Serwisu oraz akceptacji Regulaminu.
  3. Osoba niepełnoletnia może dokonać rejestracji wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich rodzice lub opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność za działania Użytkownika w Serwisie i zobowiązani są nadzorować jego aktywność.
  4. Podczas rejestracji Użytkownik musi podać prawdziwe i aktualne dane. Nie wolno posługiwać się danymi innej osoby ani wypełniać formularza w sposób wprowadzający w błąd.
  5. Zabronione działania:
  6. Wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu do systemów Serwisu, w tym hackowanie, phishing, ingerowanie w infrastrukturę, są bezwzględnie zakazane i mogą skutkować natychmiastowym zablokowaniem Konta, rozwiązaniem umowy o świadczenie usług i/lub zgłoszeniem stosownym organom ścigania.
  7. Zabrania się używania Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami i niniejszym Regulaminem.
  8. Bezpieczeństwo Konta:
  9. Użytkownik jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy swoich danych logowania (loginu i hasła).
  10. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, które wejdą w posiadanie hasła Użytkownika w wyniku nieprzestrzegania przez Użytkownika podstawowych zasad bezpieczeństwa.
  11. Zdrowe i rozsądne korzystanie:
  12. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zrównoważony, tak aby nie obciążać nadmiernie infrastruktury (w szczególności w przypadku subskrypcji No-limit).
  13. Zaleca się robienie przerw w korzystaniu z chatbotów w celu ochrony wzroku i zdrowia psychicznego.
  14. Chatbot jest narzędziem wspierającym naukę i rozrywkę, jednak nie zastępuje on bezpośredniego kontaktu z nauczycielem, pedagogiem czy specjalistą. Użytkownik powinien wykorzystywać informacje z Chatbota w sposób świadomy i krytyczny.

§5 Plany subskrypcyjne i zasady płatności

  1. Rodzaje subskrypcji:
  2. Basic – Użytkownik otrzymuje określoną liczbę wiadomości do wykorzystania w ciągu tygodnia.
  3. Premium – Użytkownik otrzymuje wyższy limit wiadomości na tydzień niż w planie Basic.
  4. No-limit – Użytkownik nie posiada dziennego czy tygodniowego limitu wiadomości, przy czym Wydawca zastrzega, że korzystanie z tego planu nie może przybrać formy automatycznego masowego wysyłania zapytań przez boty lub skrypty. Wydawca może weryfikować „nienaturalne” wzorce użycia i w uzasadnionych przypadkach wstrzymać lub ograniczyć dostęp.
  5. Aktywacja subskrypcji następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności lub w terminie podanym przez Wydawcę przy zakupie.
  6. Opłaty za subskrypcję są zgodne z cennikiem opublikowanym na stronie Serwisu. Ceny mogą się różnić w zależności od wybranych planów i okresów rozliczeniowych.
  7. Subskrypcja odnawia się automatycznie, o ile Użytkownik nie zrezygnuje z niej przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego (o ile taka opcja jest dostępna i nie wynika inaczej z Regulaminu).

§6 Polityka zwrotów i reklamacje

  1. Prawo do zwrotu:
  2. Użytkownik ma prawo do zwrotu uiszczonej opłaty za subskrypcję w terminie 7 dni od dnia zakupu (zgodnie z prawem konsumenckim dotyczącym umów na odległość), o ile przepisy powszechnie obowiązujące nie wyłączają lub nie ograniczają tego prawa.
  3. W celu skorzystania z prawa do zwrotu Użytkownik powinien poinformować Wydawcę o odstąpieniu od umowy (poprzez platformę lub pod adresem wsparcie@educhat.pl) przed upływem 7 dni od dnia zakupu.
  4. Brak prawa do zwrotu z tytułu błędów Chatbota:
  5. Chatbot może popełniać błędy – wynika to z natury wykorzystywanej technologii. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z błędnych lub niekompletnych informacji udzielonych przez Chatbota.
  6. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że nie przysługuje mu prawo do żądania zwrotu z powodu wystąpienia błędów Chatbota, o ile w dalszym ciągu możliwe jest normalne korzystanie z Platformy.
  7. Rażące błędy uniemożliwiające korzystanie:
  8. W przypadku rażących usterek czy błędów technicznych, uniemożliwiających normalne korzystanie z Platformy, Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się z Wydawcą, wysyłając informację na adres e-mail: wsparcie@educhat.pl.
  9. Wydawca dołoży starań, aby usterki zostały jak najszybciej usunięte.
  10. Wydawca może w ramach rekompensaty lub zachęty do zgłaszania błędów przyznać Użytkownikowi dodatkowy okres korzystania z subskrypcji bezpłatnie (tzw. „nagroda za zgłoszenie błędów”).
  11. Postępowanie reklamacyjne:
  12. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, w tym subskrypcji, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsparcie@educhat.pl.
  13. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (lub nazwę) Użytkownika, adres e-mail Użytkownika, opis przedmiotu reklamacji oraz okoliczności ją uzasadniające.
  14. Wydawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej prawidłowego złożenia i udziela odpowiedzi w takiej samej formie, w jakiej została złożona (chyba że Użytkownik wskaże inny sposób).

§7 Szkolne Subskrypcje

  1. Szkoła lub podmiot reprezentujący uczniów (np. rada rodziców) może zakupić Szkolną Subskrypcję zapewniającą dostęp do Platformy dla uczniów objętych umową.
  2. Konta uczniów w ramach Szkolnej Subskrypcji muszą być używane zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  3. Szczegółowe warunki subskrypcji oraz zasady zwrotów w przypadku Szkolnej Subskrypcji określa indywidualna umowa między szkołą a Wydawcą. Postanowienia tejże umowy mogą w niektórych aspektach modyfikować zapisy niniejszego Regulaminu (np. w zakresie procedury odstąpienia, wysokości opłat, itp.).
  4. Rodzice lub opiekunowie prawni uczniów są zobowiązani do zapewnienia, że ich dzieci korzystają z Serwisu zgodnie z Regulaminem oraz zasadami bezpieczeństwa.

§8 Odpowiedzialność

  1. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób, w jaki Użytkownicy korzystają z treści generowanych przez Chatbota, ani za skutki podjętych przez Użytkowników działań na podstawie otrzymanych informacji.
  2. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów lub nieścisłości informacji udostępnianych przez Chatbota, o ile nie wynikają one z rażącego zaniedbania Wydawcy.
  3. W przypadku osób niepełnoletnich, pełną odpowiedzialność za ich korzystanie z Serwisu ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
  4. Wydawca może zablokować lub usunąć Konto Użytkownika, jeżeli jego działania naruszają przepisy prawa, dobre obyczaje lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. W szczególności dotyczy to prób hackowania, masowego nieautoryzowanego wykorzystywania zasobów Serwisu, działań o charakterze przestępczym czy innych stanowiących zagrożenie dla Serwisu lub jego Użytkowników.
  6. Użytkownik powinien bezzwłocznie zawiadomić Wydawcę o wszelkich zauważonych naruszeniach niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
  7. Zgłoszenia można kierować na adres: wsparcie@educhat.pl.

§9 Polityka prywatności i ochrona danych

  1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://educhat.pl/polityka-prywatnosci (lub innym właściwym).
  2. Wydawca przechowuje i przetwarza wiadomości oraz inne dane generowane przez Użytkowników (w tym treści wysyłane do Chatbota) zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz prawo do sprzeciwu i do ograniczenia przetwarzania w przypadkach przewidzianych przez prawo.

§10 Prawa własności intelektualnej

  1. Wszelkie treści udostępniane w Serwisie (zarówno teksty, grafiki, jak i funkcjonalności, w tym Chatbot), stanowią własność Wydawcy lub jego licencjodawców i są chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej lub innymi przepisami.
  2. Użytkownik ma prawo wykorzystywać treści udostępniane w Serwisie wyłącznie w ramach dozwolonego użytku, w celach niekomercyjnych, zgodnie z ich przeznaczeniem.
  3. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie czy inne formy eksploatacji treści bez zgody Wydawcy są zabronione.

§11 Postanowienia końcowe

  1. Wydawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  2. O treści zmian Regulaminu Użytkownicy zostaną powiadomieni poprzez informację w Serwisie lub drogą mailową na adres przypisany do Konta.
  3. Zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia, chyba że Użytkownik zrezygnuje z dalszego korzystania z Serwisu.
  4. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez właściwe polskie sądy powszechne.
  6. Wszelkie pytania, uwagi lub zgłoszenia dotyczące Regulaminu i działalności Serwisu prosimy kierować na adres e-mail: wsparcie@educhat.pl.
  7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie https://educhat.pl.

Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem i życzymy owocnego korzystania z Serwisu EduChat.pl!