(dalej: „Regulamin”)
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z platformy EduChat (dalej: „Platforma” lub „Serwis”), dostępnej pod adresem url: educhat.pl, jak i również pod wszystkimi jego subdomenami, w tym zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, korzystania z konta Użytkownika, warunki subskrypcji, prawa i obowiązki Użytkowników oraz zasady odpowiedzialności.
- Właścicielem i administratorem Serwisu jest Assistron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, wpisanym do KRS, NIP 6472610571, REGON 540049070, (dalej: „Wydawca”).
- Kontakt z Wydawcą jest możliwy pod adresem e-mail: wsparcie@educhat.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby Wydawcy.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej Serwisu w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Korzystanie z Serwisu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych.
§2 Definicje
- Serwis/Platforma – platforma internetowa dostępna pod adresem https://educhat.pl, za pośrednictwem której Wydawca oferuje usługi, w tym dostęp do chatbotów edukacyjnych oraz innych funkcjonalności.
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu, posiadająca Konto w Serwisie lub z Serwisu korzystająca w inny dopuszczalny sposób zgodnie z Regulaminem. Użytkownikiem może być osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo osoba niepełnoletnia za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
- Konto – indywidualny profil Użytkownika w Serwisie, utworzony podczas procesu rejestracji.
- Subskrypcja – usługa polegająca na udzieleniu dostępu do określonych pakietów funkcjonalności Serwisu (Basic, Premium, No-limit) w zamian za stosowne wynagrodzenie.
- Wiadomości – jednostka rozliczeniowa w danym tygodniowym limicie, wykorzystywana przy korzystaniu z chatbotów.
- Okres Rozliczeniowy – okres, na jaki zawierana jest umowa subskrypcji (np. tydzień, miesiąc – w zależności od wybranego planu).
- Szkolna Subskrypcja – subskrypcja wykupiona przez szkołę lub organ reprezentujący uczniów (np. rada rodziców) dla grupy uczniów, na warunkach indywidualnie ustalonych w umowie pomiędzy szkołą a Wydawcą.
§3 Zakres i charakter usług
- Serwis oferuje przede wszystkim dostęp do chatbotów edukacyjnych, które umożliwiają m.in. zadawanie pytań, przesyłanie plików (zdjęć) do analizy, generowanie quizów, a także inne funkcje udostępniane cyklicznie przez Wydawcę.
- Chatbot może generować odpowiedzi w oparciu o zaimplementowane modele językowe i dane. Należy jednak pamiętać, że chatbot może popełniać błędy i nie zawsze udzielać w pełni poprawnych lub wyczerpujących odpowiedzi.
- Serwis umożliwia korzystanie z różnych planów subskrypcyjnych, zawierających określone tygodniowe limity lub (w przypadku planu No-limit) brak limitów wiadomości:
- Basic – ograniczona liczba wiadomości na tydzień (50).
- Premium – wyższy limit wiadomości na tydzień niż w planie Basic (200).
- No-limit – brak limitów wiadomości, przy czym korzystanie nie może mieć charakteru „robotycznego” (ciągłego, automatycznego generowania dużej liczby zapytań bez udziału użytkownika, stawiającego nadmierne obciążenie na infrastrukturę Serwisu).
- Nowi użytkownicy mają opcję otrzymania darmowego okresu próbnego platformy.
- W ramach generatora obrazków użytkownicy mogą wygenerować:
- W planie Premium: 3 obrazy tygodniowo.
- W planie No-Limit: 7 obrazów tygodniowo.
- Zużycie wiadomości poprzez wykorzystanie poszczególnych funkcji platformy:
- Wysłanie wiadomości tekstowej = 1 wiadomość.
- Załączenie zdjęcia do analizy w wiadomości tekstowej = 3 wiadomości / zdjęcie.
- Zdjęcie przesłane do analizy przez narzędzie do sprawdzania egzaminów = 3 wiadomości / zdjęcie.
- Generowanie quizu:
- mały quiz = 3 wiadomości,
- średni quiz = 5 wiadomości,
- duży quiz = 7 wiadomości.
9. Szczegółowe limity wiadomości oraz ceny subskrypcji podane są w cenniku dostępnym na stronie Serwisu.
10. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu, w tym do poszanowania zasad korzystania z chatbotów w sposób racjonalny i zgodnie z ich przeznaczeniem.
§4 Warunki korzystania z Serwisu
- Rejestracja Konta:
- Rejestracja w Serwisie polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Serwisu oraz akceptacji Regulaminu.
- Osoba niepełnoletnia może dokonać rejestracji wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich rodzice lub opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność za działania Użytkownika w Serwisie i zobowiązani są nadzorować jego aktywność.
- Podczas rejestracji Użytkownik musi podać prawdziwe i aktualne dane. Nie wolno posługiwać się danymi innej osoby ani wypełniać formularza w sposób wprowadzający w błąd.
- Zabronione działania:
- Wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu do systemów Serwisu, w tym hackowanie, phishing, ingerowanie w infrastrukturę, są bezwzględnie zakazane i mogą skutkować natychmiastowym zablokowaniem Konta, rozwiązaniem umowy o świadczenie usług i/lub zgłoszeniem stosownym organom ścigania.
- Zabrania się używania Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami i niniejszym Regulaminem.
- Bezpieczeństwo Konta:
- Użytkownik jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy swoich danych logowania (loginu i hasła).
- Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, które wejdą w posiadanie hasła Użytkownika w wyniku nieprzestrzegania przez Użytkownika podstawowych zasad bezpieczeństwa.
- Zdrowe i rozsądne korzystanie:
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zrównoważony, tak aby nie obciążać nadmiernie infrastruktury (w szczególności w przypadku subskrypcji No-limit).
- Zaleca się robienie przerw w korzystaniu z chatbotów w celu ochrony wzroku i zdrowia psychicznego.
- Chatbot jest narzędziem wspierającym naukę i rozrywkę, jednak nie zastępuje on bezpośredniego kontaktu z nauczycielem, pedagogiem czy specjalistą. Użytkownik powinien wykorzystywać informacje z Chatbota w sposób świadomy i krytyczny.
§5 Plany subskrypcyjne i zasady płatności
- Rodzaje subskrypcji:
- Basic – Użytkownik otrzymuje określoną liczbę wiadomości do wykorzystania w ciągu tygodnia.
- Premium – Użytkownik otrzymuje wyższy limit wiadomości na tydzień niż w planie Basic.
- No-limit – Użytkownik nie posiada dziennego czy tygodniowego limitu wiadomości, przy czym Wydawca zastrzega, że korzystanie z tego planu nie może przybrać formy automatycznego masowego wysyłania zapytań przez boty lub skrypty. Wydawca może weryfikować „nienaturalne” wzorce użycia i w uzasadnionych przypadkach wstrzymać lub ograniczyć dostęp.
- Aktywacja subskrypcji następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności lub w terminie podanym przez Wydawcę przy zakupie.
- Opłaty za subskrypcję są zgodne z cennikiem opublikowanym na stronie Serwisu. Ceny mogą się różnić w zależności od wybranych planów i okresów rozliczeniowych.
- Subskrypcja odnawia się automatycznie, o ile Użytkownik nie zrezygnuje z niej przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego (o ile taka opcja jest dostępna i nie wynika inaczej z Regulaminu).
§6 Polityka zwrotów i reklamacje
- Prawo do zwrotu:
- Użytkownik ma prawo do zwrotu uiszczonej opłaty za subskrypcję w terminie 7 dni od dnia zakupu (zgodnie z prawem konsumenckim dotyczącym umów na odległość), o ile przepisy powszechnie obowiązujące nie wyłączają lub nie ograniczają tego prawa.
- W celu skorzystania z prawa do zwrotu Użytkownik powinien poinformować Wydawcę o odstąpieniu od umowy (poprzez platformę lub pod adresem wsparcie@educhat.pl) przed upływem 7 dni od dnia zakupu.
- Brak prawa do zwrotu z tytułu błędów Chatbota:
- Chatbot może popełniać błędy – wynika to z natury wykorzystywanej technologii. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z błędnych lub niekompletnych informacji udzielonych przez Chatbota.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że nie przysługuje mu prawo do żądania zwrotu z powodu wystąpienia błędów Chatbota, o ile w dalszym ciągu możliwe jest normalne korzystanie z Platformy.
- Rażące błędy uniemożliwiające korzystanie:
- W przypadku rażących usterek czy błędów technicznych, uniemożliwiających normalne korzystanie z Platformy, Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się z Wydawcą, wysyłając informację na adres e-mail: wsparcie@educhat.pl.
- Wydawca dołoży starań, aby usterki zostały jak najszybciej usunięte.
- Wydawca może w ramach rekompensaty lub zachęty do zgłaszania błędów przyznać Użytkownikowi dodatkowy okres korzystania z subskrypcji bezpłatnie (tzw. „nagroda za zgłoszenie błędów”).
- Postępowanie reklamacyjne:
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, w tym subskrypcji, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsparcie@educhat.pl.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (lub nazwę) Użytkownika, adres e-mail Użytkownika, opis przedmiotu reklamacji oraz okoliczności ją uzasadniające.
- Wydawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej prawidłowego złożenia i udziela odpowiedzi w takiej samej formie, w jakiej została złożona (chyba że Użytkownik wskaże inny sposób).
§7 Szkolne Subskrypcje
- Szkoła lub podmiot reprezentujący uczniów (np. rada rodziców) może zakupić Szkolną Subskrypcję zapewniającą dostęp do Platformy dla uczniów objętych umową.
- Konta uczniów w ramach Szkolnej Subskrypcji muszą być używane zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Szczegółowe warunki subskrypcji oraz zasady zwrotów w przypadku Szkolnej Subskrypcji określa indywidualna umowa między szkołą a Wydawcą. Postanowienia tejże umowy mogą w niektórych aspektach modyfikować zapisy niniejszego Regulaminu (np. w zakresie procedury odstąpienia, wysokości opłat, itp.).
- Rodzice lub opiekunowie prawni uczniów są zobowiązani do zapewnienia, że ich dzieci korzystają z Serwisu zgodnie z Regulaminem oraz zasadami bezpieczeństwa.
§8 Odpowiedzialność
- Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób, w jaki Użytkownicy korzystają z treści generowanych przez Chatbota, ani za skutki podjętych przez Użytkowników działań na podstawie otrzymanych informacji.
- Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów lub nieścisłości informacji udostępnianych przez Chatbota, o ile nie wynikają one z rażącego zaniedbania Wydawcy.
- W przypadku osób niepełnoletnich, pełną odpowiedzialność za ich korzystanie z Serwisu ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
- Wydawca może zablokować lub usunąć Konto Użytkownika, jeżeli jego działania naruszają przepisy prawa, dobre obyczaje lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
- W szczególności dotyczy to prób hackowania, masowego nieautoryzowanego wykorzystywania zasobów Serwisu, działań o charakterze przestępczym czy innych stanowiących zagrożenie dla Serwisu lub jego Użytkowników.
- Użytkownik powinien bezzwłocznie zawiadomić Wydawcę o wszelkich zauważonych naruszeniach niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
- Zgłoszenia można kierować na adres: wsparcie@educhat.pl.
§9 Polityka prywatności i ochrona danych
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://educhat.pl/polityka-prywatnosci (lub innym właściwym).
- Wydawca przechowuje i przetwarza wiadomości oraz inne dane generowane przez Użytkowników (w tym treści wysyłane do Chatbota) zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
- Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz prawo do sprzeciwu i do ograniczenia przetwarzania w przypadkach przewidzianych przez prawo.
§10 Prawa własności intelektualnej
- Wszelkie treści udostępniane w Serwisie (zarówno teksty, grafiki, jak i funkcjonalności, w tym Chatbot), stanowią własność Wydawcy lub jego licencjodawców i są chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej lub innymi przepisami.
- Użytkownik ma prawo wykorzystywać treści udostępniane w Serwisie wyłącznie w ramach dozwolonego użytku, w celach niekomercyjnych, zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie czy inne formy eksploatacji treści bez zgody Wydawcy są zabronione.
§11 Postanowienia końcowe
- Wydawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- O treści zmian Regulaminu Użytkownicy zostaną powiadomieni poprzez informację w Serwisie lub drogą mailową na adres przypisany do Konta.
- Zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia, chyba że Użytkownik zrezygnuje z dalszego korzystania z Serwisu.
- Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
- Ewentualne spory rozstrzygane będą przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Wszelkie pytania, uwagi lub zgłoszenia dotyczące Regulaminu i działalności Serwisu prosimy kierować na adres e-mail: wsparcie@educhat.pl.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie https://educhat.pl.
Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem i życzymy owocnego korzystania z Serwisu EduChat.pl!